ÖNEMLİ Yamak Ahmet dizisiyle ilgili tüm paylaşımlar Yamak Ahmet-Osmanlı'da Ramazan sayfası tarafından yapılmaktadır. Lütfen bu sayfayı beğeniniz... http://www.facebook.com/YamakAhmet
"Siz Tek Ben Hepiniz" İddialı oyuncu kadrosuyla Ocak 2015 itibariyle Tatavla Sahne (Cihangir) de.. 

Yazan & Yöneten : Giray ALTINOK
Oyuncular : Başak PARLAK , Berkay TULUMBACI, Cansu DİKTAŞ, İsmail DEMİRCİ, Kemal UÇAR, Barış ÖZDEMİR 

Detaylar çok yakında www.safttiyatro.com da.
www.facebook.com/Safttiyatro
https://twitter.com/safttiyatro

17 Ağustos 2012 Cuma

Yamak Ahmet 59.bölüm (Final)


ÖNEMLİ 
Yamak Ahmet dizisiyle ilgili tüm paylaşımlar
sayfası tarafından yapılmaktadır. 
Lütfen Yamak Ahmet-Osmanlı'da Ramazan 
yazan sayfayı beğeniniz. 
Sayfanın adresi 



Yamak Ahmet Final Bölümü Son Sahne

Yamak Ahmet http://www.facebook.com/YamakAhmet

17 yorum:

  1. ya bitmesin nolur çok güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  2. Civiticana bitsin

    YanıtlaSil
  3. bu dizi çok güzel bitmesin osmanlının o
    o zamanki dönemi seyirciye bu kadar güzel aktarılamaz. çok başarılılar. oyuncularda çok güzel oynamışlar. hiç abartısı yok. bu dizi bitmesin trt1 yetkilileri duyun sesimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın trt1 duyun sesimizi bu kadar güzel bir dizi bbitemez 2 sezonda bitermi canım..bir dahaki sezonda osmanlıda aileyi anlatsın olmaz mı

      Sil
    2. kessinlikle katılıyorum yorumuna.. ve ltfen trt 1 duyun gerçekten sesimizi..bitmesin bu muhteşem dizi.. Türkiyenin bu denli anlamlı mantıklı ve bilgilendirici dizilere hele de şu sıralar çok çok fazlaca ihtiyacı var..lütfen bitmesin!!

      Sil
  4. bu dizide emeği geçen herkeze saygılar unuttuğumuz benliğimizi bize hatırlatmak adına çok güzel bi emek ALLAH hepinizden razı olsun bunun için hepinize sonsuz saygılar umarım böyle dizilerin devamı gelir çünkü bu tür diziler unutmaya başladığımız benliğimizi ananelerimizi ve dahası kendimizi hatırlatıyor hepinize ve TRT kanalına sonsuz saygılar emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. uzun yıllardır böyle reytink sevdası olmadan sadece millete hizmet olarak yapılmış en güzel dizi. 2 sezonda da tek bölüm kaçırmadan zevkle izledim. demek kadınlarımızı yatak sahnelerinde çekmeden de dizi yapılabiliyormuş.

    YanıtlaSil
  6. ne olur bu güzel diziyi bitirmeyin bir dahaki sezonda daha uzun bir şekilde bu diziyi izlemek istiyoruz

    YanıtlaSil
  7. Haklısınız, Əzizlerim, Ahmet Sevimli və Adsız!!!
    Dizi muhteçem de, ben şahsen Ferhatla Anna için en çok üzüldüm. Sərmet kibi pisliklerin ele bu dünyada ceza alması, hakkın zafere ulaşması, Osmanlı, eski Ramazanlar, iftar ve sahurlar, Saray mutfakı, ahlak, edeb ve tevazü - beni benden aldı. Ömrümde bir defa da Türkiyede olmamak hasretimin üzerine bir kaç hasret daha eklendi (her yeni bölüme eşit 1 hasret). Amma olsun, tatlı bir hasret.
    İnşaAllah İslam tüm dünyaya yayılacaktır. Zafer üstüne zafer olacak, tıpkı Nesr suresindeki kibi (İnsanlar Allahın dinine deste-deste daxil oldukları zaman...)

    YanıtlaSil
  8. hepininizin yorumlarını okudum içimden geçenleri dile getirmişsiniz.Bakın nasılda eski halimizi görünce hiç yaşamadığımız zamanlara derin bi özlem duyuyoruz.Çünkü esasımız odur,şimdiki halimiz değil.Bende diziyi çok seviyorum hiç bitsin istemiyorum her akşam saati gelince heyecanla açıyorum tv yi tekrarlarını izliyorum geceleri :)bitirmeselerdi keşke :(((( bide ben de ferhat ve anna için üzüldüm.Tamam mutlu sonla bitti ama anna ve ferhat için mutlu son olmazmıydı sanki :( burdan trt yetkililerine bende sesleniyorum ya devam etsin, ya da aynı tatta aynı güzellikte başka diziler olsun.Sırf ramazan için değil tüm seneye yayılsın inş.

    YanıtlaSil
  9. emeği geçen herkesin emeğine sağlık bu kadar güzel bi diziyi bize sundukları için herkesin gönlü isterdi ki bitmesin bunu siz emeği geçenlere tekrar tekrar iletelim osmanlı yasamını bu kadar güzel anlatan bir dizi film daha çıkmadı sanırım çıkmaz da ne muhteşem yüzyıl ne şu ne bu işte osmanlı ahlakı böyle yansıtılır temennimiz bu dizinin devam etmesi farklı bi boyut olur farklı bi bakış açısı olur bilmem ama bu diziyi yeniden ekranlarda görmeyi hepimiz çok isteriz böyle güzel ahlak ve sevginin buluştugu diziyi bizlere sundugunuz için hepinize çok teşekkür ederim ama temennilerimizi de unutmamanızı isterim :)

    YanıtlaSil
  10. Lütfenn bitmesin çook güzel bir film hergün severek izliyoruz.. :9

    YanıtlaSil
  11. çok erken bitti ama benim bu dizi sevilerek izleniyor zaten niye bitirdiler anlamadım ben amcama filan izletim bayıldılar hiç kaçırmıyorlardı..böyle böyle ünlü olcak bu dizide..

    YanıtlaSil
  12. Atalarımızın ne kadar naif,hoş görülü,yaradılanı yaradandan ötürü sevdiklerini ilimde,adalette,zerafette sınırları zorladıklarını izledik.TRT yi tebrik eder böylesi yayınların devamını dileriz

    YanıtlaSil
  13. bir erkek bu kadar mı sevdiğine ğüzel bakar.aynı tatda yeni bir dizi acilen istiyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Selamun Aleyküm cümleten inanın hiç bıkmadan sabırla size hergün yazarım bakın bu kültürün en önemlisi yaşadığımız islamiyeti (çok şükür),akrabalığı ,komşuluğu,adaleti bu kadar mı güzel antabilirler ve ekranlara taşıyabilirlerdi emeği geçen ve izleyen herkesten ALLAH Razı Olsun.Tek ricam ve duam sizden sene içinde olmasa bile ramazan ayına özel olarak gelecek sezonlarda da devam etsin diliyorum her türlü kafi yani.Cesaretimi toplayarak yazdım umarım cevabımızı ekranda görerek alırız.

    YanıtlaSil
  15. ne kadan güzel bir film malatya da izlemeyen yok bu filmi süper olmuş

    YanıtlaSil