20 Mart 2012 Salı

Safiye Sultan'i oynamayı cok isterdim

Başak Parlak röportajı
Osmanlı temalı film ve dizilerde yer almak cok keyifli öncelikle. Kostumlerden cekim yaptığımız mekanlara kadar hersey etkili bunda. Bana göre oyuncuya kendini cok özel hissettiren bir şey donem projesinde yer almak. 

Seçme şansım olsa Safiye Sultan'i oynamayı cok isterdim. Hürrem Sultan'i kendine ornek alıyor ve ömrünü imparatorluğun bir numaralı kadını olmak İcin harcıyor ve başarıyor da. Tarihteki güçlü kadınlar cok ilgimi çekiyor..

Evet cok seviyorum donem kıyafetlerini, baslarda zorluk çektim tabi, hareket kabiliyetini bir noktada kısıtlıyor ama artık cok alıştım. Setten aldığım takılar var, kıyafetler tabi günlük hayatta giyilebilecek kıyafetler degil ama bir pelerin vardı giydiğim onu da aldım mesela.. 

Kendimi moda ile sınırlamayı sevmem, özgünlüğün korunmasından yanayım. Moda diye bir şeyi giydiğim olmadı hiç ama hiç giymem dediğim bir kaç parça var. Mesela tayt giymeyi sevmem, cok acil bir durum yoksa esofmanla çıkmam evden.. 

Canlandırdığım karakterler hep birbirinden cok farklı insanlardı, hepsinden ayrı ayrı cok keyif aldım. Tabi bazılarının yeri daha farklı, daha özel ama hiç birini tekrar canlandırmak istemezdim. Ben her seferinde daha farklı karakterler canlandırmak isterim. Bence oyuncuyu geliştiren en önemli şey de bu..
Oyunculuğun zor yani bence sadece calışma şartları. Şartlar bazen cok zorlayıcı olabiliyor. Soğuk hava, uykusuzluk ya da tam tersine cok sıcak hava. Ama her seye ragmen cok keyifli bir meslek, zaten keyif almadan yapılabilecek bir is degil. 


Takip ettigim oyuncular var ama kendime rol model alıyorum diyebileceğim birisi yok,   Cok farklı insanlarız sonuçta kimseyi rol model alamayız bence..
Olmazsa olmazım hayatın temposu. İsler yolunda olsa da hayatin durgun olması benim enerjimi cok düşüren bir şey.. Sabit durmayı sevmiyorum ben, hep koşturacak bir seyler olsun istiyorum. Oyunculukta olmazsa olmaz dediğim, özellikle şunu oynamam dediğim bir rol yok.. Sadece sette huzurlu olmam, mutlu olmam önemli.
Haziran'da çekmeye başlayacağımız bir sinema filmi var.. Su ara bir yandan da ona hazırlanıyorum.. Görüştüğüm başka projeler de var yeni sezon İcin fakat henuz erken kesinlesmesi İcin..

Yamak Ahmet - Facebook Sayfamız
Başak Parlak - Facebook Sayfamız

Başak Parlak - Blog-1

Başak Parlak - Blog-2

Başak Parlak - Blog-3

1 yorum:

  1. merhaba bu kıyafetlerinereden alabileceğimizid yazarsanız çok sevinrim özellikle geniş, bel kısmı arkadan bağcıklı olan kemeri çok sevdim.nereden buluruz.dizi muhteşem tek kelimeyle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil